Αντίστροφη μέτρηση ξεκίνησε για την ηλεκτρική ναυαρχίδα Volkswagen ID.7
Το ID.7 θα ενισχύσει την αγορά μεσαίου μεγέθους οχημάτων στην Ευρώπη, τη Βόρεια Αμερική και την Κίνα. Θα είναι επίσης το πρώτο μοντέλο που βασίζεται στην αρθρωτή ηλεκτρική πλατφόρμα MEB της Volkswagen, με ένα καινοτόμο και αποτελεσματικό σύστημα κίνησης γνωστό ως APP550. Αυτός ο ηλεκτροκινητήρας αναμένεται να είναι ο πιο ισχυρός και ροπής από οποιοδήποτε άλλο Volkswagen ID. μοντέλο μέχρι στιγμής, με ισχύ εξόδου έως και 200 kW.
Ένα από τα πιο εντυπωσιακά χαρακτηριστικά του ID.7 είναι η εκτιμώμενη αυτονομία του έως και 700 χιλιόμετρα, ανάλογα με το μέγεθος της μπαταρίας. Αυτό το καθιστά εξαιρετική επιλογή για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων. Το αυτοκίνητο διαθέτει επίσης σύστημα μεταβλητής ανάρτησης DCC και βελτιωμένο σύστημα διαχείρισης δυναμικού συστήματος οδήγησης, εξασφαλίζοντας ακριβή οδηγική συμπεριφορά και μέγιστη σταθερότητα.
Στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, το ευρύχωρο και υψηλής ποιότητας εσωτερικό προσφέρει άφθονο χώρο τόσο στα μπροστινά όσο και στα πίσω καθίσματα. Ο σχεδιασμός έχει σχεδιαστεί προσεκτικά για να μειώσει την κατανάλωση ενέργειας και τα κλασικά όργανα έχουν μειωθεί σημαντικά σε μέγεθος. Αντίθετα, όλες οι απαραίτητες τυπικές πληροφορίες και προειδοποιήσεις είναι ορατές πίσω από το τιμόνι, ενώ άλλες σημαντικές πληροφορίες εμφανίζονται στην τυπική head-up οθόνη επαυξημένης πραγματικότητας.
Η οθόνη infotainment είναι εντυπωσιακή 15 ιντσών, με πλήρως επανασχεδιασμένη φιλοσοφία λειτουργίας που βασίζεται στα σχόλια των χρηστών. Η λειτουργία κλιματισμού έχει ενσωματωθεί μόνιμα στο ανώτερο επίπεδο λειτουργίας, καθιστώντας εύκολη τη χρήση και την πρόσβαση.
Το Volkswagen ID.7 είναι ένα σημαντικό βήμα προς τα εμπρός στη στρατηγική της εταιρείας για ηλεκτρικά οχήματα. Η εντυπωσιακή γκάμα, ο καινοτόμος κινητήρας και τα προηγμένα χαρακτηριστικά του το καθιστούν εξαιρετική επιλογή για όσους αναζητούν ένα αξιόπιστο και φιλικό προς το περιβάλλον αυτοκίνητο.
Αν σας άρεσε το άρθρο και το βρήκατε χρήσιμο υποστηρίξτε στα κοινωνικά δίκτυα με ένα Like, tweet για να συνεχίσω.
Δεν υπάρχουν σχόλια