Νέα πλατφόρμα myConsulLive για τους Έλληνες του εξωτερικού


Η συγκεκριμένη πλατφόρμα σχεδιάστηκε από την  την Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης όπως και οι παρόμοιες πλατφόρμες. Μέσω της πλατφόρμας αυτής όλοι οι Έλληνες του εξωτερικού θα έχουν την δυνατότητα  να διεκπεραιώνουν τις συναλλαγές τους με το  υπουργείο εξωτερικών χωρίς να απαιτείται φυσική παρουσία και η όλη διαδικασία θα γίνετε μέσω μέσω προγραμματισμένης βιντεοκλήσης με εξειδικευμένο υπάλληλο.


Με λίγα λόγια θα ο χρήστης θα εισέρχεται εδώ θα επιβεβαιώνει τα στοιχεία του μέσω των κωδικών του στο Taxisnet και έπειτα θα επιλέγει την ημέρα και την ώρα που θέλει από μια λίστα με διαθέσιμα ραντεβού.

Για να κλείσετε το ψηφιακό σας ραντεβού θα χρειαστείτε:

  • Το ονοματεπώνυμο, πατρώνυμο και το μητρώνυμο σας
  • Ηλεκτρονική σας διεύθυνση (email)
  • Τηλέφωνο επικοινωνίας
  • Διεύθυνση κατοικίας στην αλλοδαπή
  • Αριθμό δελτίου ταυτότητας ή τον αριθμό διαβατηρίου σας


Σημειώστε πως το ραντεβού μπορεί να το κλείσει και κάποιος άλλος για εσάς. Στην τηλεδιάσκεψη όμως, θα πρέπει να είστε εσείς. Όταν θα ξεκινάει κανείς την βιντεοκλήση θα πρέπει να απόδειξη με διάφορα έγγραφα ( Ταυτότητα, διαβατήριο κτλ.) τα στοιχεία του και στη συνέχεια ο υπάλληλος εξυπηρετεί το αίτημα στο οποίο ορίστηκε το ραντεβού.

Οι παρεχόμενες με βιντεοκλήση υπηρεσίες είναι οι εξής:

  • Έκδοση Πιστοποιητικού Μονίμου Κατοίκου Εξωτερικού
  • Βεβαίωση οικογενειακής κατάστασης ή γέννησης
  • Βεβαίωση διαμονής
  • Αντίγραφα ή αποσπάσματα ληξιαρχικών πράξεων
  • Δήλωση δικαιούχου σύνταξης
  • Υποβολή αιτήσεων ή δηλώσεων στην Προξενική Αρχή.


Αυτή την περίοδο η πλατφόρμα βρίσκετε σε δοκιμαστική λειτουργία, η υπηρεσία θα παρέχεται από την Πρεσβεία της Ελλάδας στο Ηνωμένο Βασίλειο και από το Γενικά Προξενείο Νέας Υόρκης και Τορόντο. Μέσα σε βάθος χρόνου θα γίνει η προσθήκη για τα Γενικά Προξενεία Ντίσελντορφ, Κωνσταντινούπολης και Βοστώνης, καθώς και το Προξενείο Πέρθ.

Ακόμη μαζί με την παρουσίαση της πλατφόρμας myConsulLive παρουσιάστηκε και η υπηρεσία Ψηφιακού Βοηθού (Virtual Assistant) στην ελληνική αλλά και στην αγγλική γλώσσα και έχει τεθεί σε πιλοτική λειτουργία στο Προξενικό Γραφείο Λονδίνου και το Γενικό Προξενείο Νέας Υόρκης και θα επεκταθεί σε όλα τα προξενεία στα μέσα του 2021.

Με την επέκταση των υπηρεσιών αλλά και των δυνατοτήτων που παρέχουν στο σύνολο των προξενικών αρχών, επιλύονται χρόνια προβλήματα μέσω της απλοποίησης των διαδικασιών και αλλάζει πλήρως η εικόνα λειτουργίας του Ελληνικού Κράτους στους Έλληνες που μένουν στο εξωτερικό.

 Αν σας άρεσε το άρθρο και το βρήκατε χρήσιμο υποστηρίξτε στα κοινωνικά δίκτυα με ένα Liketweet για να συνεχίσω. 

Ακολουθήσετε το Tech News in Greek στο Google News για να μαθαίνετε άμεσα όλα τα νέα.

Δεν υπάρχουν σχόλια

Παλαιοτερες αναρτησεις
Από το Blogger.