Αποχαιρετάμε τα υδραυλικά φρένα με την καινοτομία της ZF να ανοίγει τον δρόμο για ένα πιο αποδοτικό αυτοκίνητο
Μετά από περίπου εκατό χρόνια, η τεχνολογία φρένων των αυτοκινήτων βρίσκεται σε κίνδυνο λόγω της εμφάνισης μιας νέας καινοτόμας τεχνολογίας από έναν καταξιωμένο κατασκευαστή.
Παρά την πολυετή απόδειξη της αποτελεσματικότητας του υδραυλικού συστήματος φρεναρίσματος στα αυτοκίνητα, η εταιρεία ZF προτείνει μια νέα προσέγγιση που εξαλείφει την ανάγκη ύπαρξης υδραυλικού συστήματος.
Στην έκθεση Next Generation Mobility Day στη Σαγκάη, η ZF παρουσίασε το σύστημα Dry Brake-by-Wire, ένα ηλεκτρομηχανικό σύστημα πέδησης που λειτουργεί χωρίς τη χρήση υδραυλικού κυκλώματος. Ένας μικρός ηλεκτρικός κινητήρας παράγει την απαραίτητη πίεση για το φρενάρισμα, μεταφέροντας ηλεκτρικά σήματα από το πεντάλ φρένου σε τέσσερις ηλεκτρικούς κινητήρες στις δαγκάνες.
Η ZF ισχυρίζεται ότι το νέο σύστημα έχει σημαντικά πλεονεκτήματα, συμπεριλαμβανομένης της μείωσης της απόστασης ακινητοποίησης κατά έως 9 μέτρα σε ταχύτητα 100 χλμ/ώρα σε σύγκριση με τα συμβατικά φρένα. Ακόμη στα ηλεκτρικά οχήματα με αυτό το σύστημα μπορούν να αυξήσουν την αυτονομία τους έως και 17% με μια αποδοτικότερη ανάκτηση ενέργειας.
Το σύστημα Dry Brake-by-Wire, όπως το ονομάζει η ZF, ανοίγει τον δρόμο για μια νέα εποχή ελέγχου οχημάτων, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας. Οι Γερμανοί υπογραμμίζουν τα οφέλη του ηλεκτρονικού συστήματος, όπως οι μικρότερες αποστάσεις ακινητοποίησης και το χαμηλό κόστος συντήρησης, παράλληλα με την οικολογική του φιλικότητα.
Δεν υπάρχουν σχόλια