Απενεργοποίηση των διαφημίσεων 30 δευτερολέπτων στο Youtube
Το YouTube διαθέτει πολλές διαφορετικές μορφές διαφήμισης. Βέβαια η πιο ενοχλητικές για τους περισσότερους είναι αυτές που δεν μπορούν να παρακαμφθούν αν δεν περάσουν 30 δευτερόλεπτα. Φυσικά υπάρχουν τρόποι για να αποφύγετε εντελώς αυτές τις διαφημίσεις, αλλά “σύντομα” δεν θα πρέπει να το κάνετε. Από το επόμενο έτος η Google σχεδιάζει να διακόψει αυτό το είδος της διαφήμισης εντελώς.YouTube αποσύρει τις διαφημίσεις επικάλυψης 30 δευτερολέπτων
Ναι σωστά διαβάσατε: η Google ανακοίνωσε ότι στοχεύει να προσφέρει καλύτερη εμπειρία θέασης στους χρήστες της, προσθέτοντας:
“Ως μέρος αυτής της προσπάθειας, έχουμε αποφασίσει να σταματήσουμε την υποστήριξη στις unskippable διαφημίσεις των 30 δευτερολέπτων από το 2018 και να επικεντρωθούμε σε μορφές που λειτουργούν καλά τόσο τους χρήστες όσο και τους διαφημιστές.”
Αναγνωρίζοντας ότι η συγκεκριμένη μορφή διαφήμισης δεν είναι εξαιρετικά δημοφιλής, ιδιαίτερα μεταξύ των χρηστών κινητών συσκευών που διαθέτουν ακριβές συνδέσεις κινητής τηλεφωνίας, η εταιρεία πιέζει τους διαφημιστές να χρησιμοποιούν διαφορετικές μορφές διαφήμισης, όπως αυτή με την επικάλυψη των έξι δευτερολέπτων που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 2016.
Η απόφαση δεν φαίνεται να έρχεται τυχαία, καθώς το τοπίο του video streaming έχει αλλάξει δραματικά τα τελευταία χρόνια, και το YouTube δεν είναι πλέον ο μοναδικός παίκτης.
Το Instagram και το Facebook έχουν και προσφέρουν τις δικές τους πλατφόρμες βίντεο, αλλά υπάρχει και ανταγωνισμός από διάφορες άλλες εταιρείες όπως τη vid.me και τη Rumble.
Έτσι για να παραμείνει ανταγωνιστική, η Google φαίνεται να σκέφτηκε την καλύτερη εμπειρία του τελικού χρήστη στο YouTube, και ένα καλό πρώτο βήμα θα είναι η μελλοντική απόσυρση της πιο επιθετικής μορφής διαφήμισης που χρησιμοποιούσε.
Θα πρέπει όμως να κάνετε υπομονή μέχρι με το 2018…
Πηγή
Ναι σωστά διαβάσατε: η Google ανακοίνωσε ότι στοχεύει να προσφέρει καλύτερη εμπειρία θέασης στους χρήστες της, προσθέτοντας:
“Ως μέρος αυτής της προσπάθειας, έχουμε αποφασίσει να σταματήσουμε την υποστήριξη στις unskippable διαφημίσεις των 30 δευτερολέπτων από το 2018 και να επικεντρωθούμε σε μορφές που λειτουργούν καλά τόσο τους χρήστες όσο και τους διαφημιστές.”
Αναγνωρίζοντας ότι η συγκεκριμένη μορφή διαφήμισης δεν είναι εξαιρετικά δημοφιλής, ιδιαίτερα μεταξύ των χρηστών κινητών συσκευών που διαθέτουν ακριβές συνδέσεις κινητής τηλεφωνίας, η εταιρεία πιέζει τους διαφημιστές να χρησιμοποιούν διαφορετικές μορφές διαφήμισης, όπως αυτή με την επικάλυψη των έξι δευτερολέπτων που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 2016.
Η απόφαση δεν φαίνεται να έρχεται τυχαία, καθώς το τοπίο του video streaming έχει αλλάξει δραματικά τα τελευταία χρόνια, και το YouTube δεν είναι πλέον ο μοναδικός παίκτης.
Το Instagram και το Facebook έχουν και προσφέρουν τις δικές τους πλατφόρμες βίντεο, αλλά υπάρχει και ανταγωνισμός από διάφορες άλλες εταιρείες όπως τη vid.me και τη Rumble.
Έτσι για να παραμείνει ανταγωνιστική, η Google φαίνεται να σκέφτηκε την καλύτερη εμπειρία του τελικού χρήστη στο YouTube, και ένα καλό πρώτο βήμα θα είναι η μελλοντική απόσυρση της πιο επιθετικής μορφής διαφήμισης που χρησιμοποιούσε.
Θα πρέπει όμως να κάνετε υπομονή μέχρι με το 2018…
Πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια