Μη επανδρωμένα ελικόπτερα διάσωσης
Οι επιχειρήσεις διάσωσης, σε πεδία μάχης ή σε καταστάσεις εκτάκτου ανάγκης, αποτελούν κλασικά κάποιες από τις πιο προκλητικές και επικίνδυνες δουλειές των πιλότων ελικοπτέρων.
Σε αυτό το πλαίσιο, και με στόχο τη μείωση του κινδύνου για τα πληρώματα, η Lockheed Martin, η Kaman Aerospace και η Neya Systems προχώρησαν στην πρώτη επίδειξη μη επανδρωμένης εκκένωσης απωλειών, μέσω της χρήσης ελικοπτέρου K-MAX στα τέλη του Μαρτίου.
Κατά την επίδειξη, απεστάλη σήμα κινδύνου, με τους χειριστές εδάφους να αποστέλλουν ένα μη επανδρωμένο όχημα εδάφους για να αξιολογήσει την περιοχή και την κατάσταση των τραυματιών.
Στη συνέχεια, μέσω της χρήσης επίγειων σταθμών ελέγχου, που επικοινωνούσαν μεταξύ τους μέσω της αρχιτεκτονικής UAS, ζητήθηκε η αποστολή σκάφους, με τους χειριστές του K-MAX να χρησιμοποιούν tablet για να καθορίσουν την ακριβή θέση και ζώνη προσγείωσης.
Ο τραυματίας προσδέθηκε σε ειδική θέση και το ελικόπτερο τον αποάκρυνε με ασφάλεια.
Σύμφωνα με τον Τζέι ΜακΚόνβιλ, στέλεχος της Lockheed Martin Mission Systems and Training, η χρήση τέτοιων συστημάτων επιτρέπει μεταφορά τραυματιών υπό συνθήκες ημέρας ή νύχτας χωρίς να κινδυνεύουν περισσότερες ζωές. Σημειώνεται ότι το Κ-ΜΑΧ έχει χρησιμοποιηθεί για διάστημα τριών ετών με το Σώμα Πεζοναυτών των ΗΠΑ, από το 2011 ως το 2014, για αποστολές ανεφοδιασμού, σε πάνω από 1.900 αποστολές.
Ενδείκνυται για χρήση ημέρα και νύχτα, υπό οποιεσδήποτε καιρικές συνθήκες, οι οποίες μπορεί να είναι απαγορευτικές για επανδρωμένα αεροσκάφη.
Η εταιρεία σκοπεύει να επεκτείνει την αυτονομία και τις δυνατότητες του ελικοπτέρου για περαιτέρω αποστολές, στοχεύοντας και σε αξιοποίησή του για μη στρατιωτική χρήση.
Πηγή: naftemporiki.gr
Σε αυτό το πλαίσιο, και με στόχο τη μείωση του κινδύνου για τα πληρώματα, η Lockheed Martin, η Kaman Aerospace και η Neya Systems προχώρησαν στην πρώτη επίδειξη μη επανδρωμένης εκκένωσης απωλειών, μέσω της χρήσης ελικοπτέρου K-MAX στα τέλη του Μαρτίου.
Κατά την επίδειξη, απεστάλη σήμα κινδύνου, με τους χειριστές εδάφους να αποστέλλουν ένα μη επανδρωμένο όχημα εδάφους για να αξιολογήσει την περιοχή και την κατάσταση των τραυματιών.
Στη συνέχεια, μέσω της χρήσης επίγειων σταθμών ελέγχου, που επικοινωνούσαν μεταξύ τους μέσω της αρχιτεκτονικής UAS, ζητήθηκε η αποστολή σκάφους, με τους χειριστές του K-MAX να χρησιμοποιούν tablet για να καθορίσουν την ακριβή θέση και ζώνη προσγείωσης.
Ο τραυματίας προσδέθηκε σε ειδική θέση και το ελικόπτερο τον αποάκρυνε με ασφάλεια.
Σύμφωνα με τον Τζέι ΜακΚόνβιλ, στέλεχος της Lockheed Martin Mission Systems and Training, η χρήση τέτοιων συστημάτων επιτρέπει μεταφορά τραυματιών υπό συνθήκες ημέρας ή νύχτας χωρίς να κινδυνεύουν περισσότερες ζωές. Σημειώνεται ότι το Κ-ΜΑΧ έχει χρησιμοποιηθεί για διάστημα τριών ετών με το Σώμα Πεζοναυτών των ΗΠΑ, από το 2011 ως το 2014, για αποστολές ανεφοδιασμού, σε πάνω από 1.900 αποστολές.
Ενδείκνυται για χρήση ημέρα και νύχτα, υπό οποιεσδήποτε καιρικές συνθήκες, οι οποίες μπορεί να είναι απαγορευτικές για επανδρωμένα αεροσκάφη.
Η εταιρεία σκοπεύει να επεκτείνει την αυτονομία και τις δυνατότητες του ελικοπτέρου για περαιτέρω αποστολές, στοχεύοντας και σε αξιοποίησή του για μη στρατιωτική χρήση.
Πηγή: naftemporiki.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια